Adam Whittington: Late Summer Ramblings

Adam Whittington reflectă asupra celor câteva sesiuni rămase de pescuit din această vară…

Adam spune…

Am fost recent într-o vacanță de familie la plajă și m-am trezit la capătul unei întrebări cu adevărat terifiante. Jumătatea mea mai bună s-a rostogolit spre mine, cu loțiune strălucitoare și cuburi de gheață clincheind, și a spus „la ce te gândești?”.

Nu sunt unul care o mint pe doamna mea, dar adevărul ar fi dus cu siguranță la necazuri. Este greu de explicat că, în timpul unei escapade romantice, mă gândeam dacă o pungă solidă de PVA ar putea fi răspunsul la unele zone de mătase pe care le găsisem la o groapă de pietriș care locuia în mai multe țări din care ne-am întins.

Am ocolit glonțul zdrăngănind ceva despre pernele împrăștiate sau despre munca lui Jane Austen și pacea a reluat. Această distracție a noastră poate fi cu siguranță consumatoare și mi-aș dori să primim cu toții o liră strălucitoare de fiecare dată când gândurile noastre se îndreaptă spre căutarea crapului…

Încă câteva săptămâni mai târziu și, din fericire, m-am întors la lac , cu cocktailuri schimbate cu o cană de ceai și o noapte neobișnuit de caldă de septembrie. La fel ca mulți dintre noi, sesiunile mele din aceste zile încep chiar de la serviciu, așa că lumina se stingea deja când am scos tijele, prinse strâns de marginile îndepărtate ale unui golf mic și intim din spatele uneia dintre insulele acoperite cu copaci.

O zonă de încredere pe timp de noapte, planul meu fiind să mă ridic dimineața și să încerc să găsesc câteva indicii. Luna în curs de apariție a aruncat umbre uriașe peste înotul meu în timp ce spargeam o bere și reflecta că încrederea mea era puțin șubredă după doar trei săptămâni departe de groapă.

Umbre imense…

Înainte de asta, am fost într-un ritm real de două nopți în fiecare săptămână, iar rezultatele veniseră – speram că nu am pierdut acea conexiune. Răspunsul meu a venit la trei dimineața, când visul pe care îl aveam despre Cheryl Cole, un tel de ou și o măsuță de cafea din sticlă a fost întrerupt grosolan de un Delkim înfuriat.

Peștele era suficient de puternic, dar s-a mișcat rapid și numeroasele schimbări de direcție sugerau că nu era un monstru, iar un ghiont comun și frumos de douăzeci și opt de kilograme mi-a permis în sfârșit câteva auto-evaluări în lumina lunii.

Cheryl întreruptă…

M-am trezit cam devreme, împingând tumul în ceea ce era deja o căldură nebună pentru perioada anului. Peștii se făceau cunoscuți în cele mai groase paturi de buruieni care împodobesc bara mare de pietriș care trece ca o coloană vertebrală peste o mare parte a lacului.

Umerii groși prindeau lumina din când în când și ciudata înotătoare dorsală se ridica, ca și cum flutura în semn de aprobare la vremea ridicol de caldă din septembrie. În mod frustrant, au fost partea greșită a barului; din când în când cineva se îndrepta direct pe pietriș, împingând un submarin ca o umflătură de apă înaintea lui, dar apoi se întorcea inevitabil chiar înainte de vârful subacvatic și se întorcea înapoi la creșterea luxuriantă de buruieni din zona sigură dincolo de mine. a ajunge.

Mi-am pus lansetele cât de aproape îndrăznesc de soare, închinând crapul, în speranța că cineva va ajunge în zona mea.

Sper că vor ajunge în zona mea!

Aveam foarte puține momeală acolo, deoarece speram să încep o mușcătură în partea de sus și pe părțile laterale ale barei de mică adâncime, în loc să creez o situație de hrănire. Doar o mână de semințe de cânepă frenetică , tigri și hrișcă, combinate cu câteva boilies sparte. Ca întotdeauna, înmuierea întregii găleți în Extract de creveți și în preferatul pescarului de chibrit, Fish Gutz , mi-a dat încredere totală în atracție.

Ziua a trecut mult prea repede, cu prietenii venind și plecând, cimitirul pliculețelor de ceai aproape de a se revărsa la apusul soarelui. M-am trezit înainte de lumina completă și am privit lumea prinde viață în jurul meu, pusă pe o coloană sonoră de cântece de păsări, cu Blackbirds strigând cele mai tare și mai lungi și furios șorici care se certau între ei înșiși în tufișuri.

A trecut aproximativ o oră și apoi au venit câteva indicii; nimic la fel de evident ca un crap care se aruncă în jurul înotului, ci chestiile subtile. Privirea în spate a unui lisac nervos, urmată de o bule sau două și de o balansare blândă a crinului. Apoi, o rafală de bipuri și vârful s-a îndoit în jos spre cablul din spate, ambreiajul foarte strâns refuzând să cedeze un centimetru când am apucat tija. Rafturile din apropiere se îndepărtează dramatic în această zonă, iar crapii par să-și salveze lupta pentru marginile apropiate, acesta nefiind o excepție.

Au trecut cinci sau șase minute până când primele furuncule impresionante au distorsionat suprafața în timp ce o coadă uriașă și-a făcut treaba, la mulți picioare în jos. Încă cinci sau șase minute și era exact aceeași situație, modele masive de coadă, dar fără observații reale ale peștilor.

În cele din urmă, un cap lat, de culoare ciocolată, s-a ridicat și am reușit să îndoiesc o cantitate substanțială de crap în plasă. Cântarul a sărit, s-a zguduit și s-a înjurat ușor, dar totuși nu mi-a dat uncia în plus pe care mi-o doream inutil. Peștele mare a pierdut patruzeci de kilograme cu doar o uncie și era un pește cu aspect glorios, care își ridică cu furie înotătoarea dorsală în timp ce l-am ținut.

O uncie sub patruzeci de lire sterline…

Săptămâna următoare, mojo restaurat, m-am întors la lac cu entuziasm.

Ajuns după muncă, m-am așezat lângă Andy Camo pentru noapte pe o mică peninsula, pescuind în apă deschisă la trei metri și ceva peste paturi strânse de momeală. În timp ce am chicotit noaptea, am mâncat și am băut din belșug, nu am simțit că sunt pești în zonă și eram cu picioarele pe la opt dimineața, atras de capătul unui vânt biblic de patru sau cinci pești care se rostogoleau înăuntru. succesiune rapidă.

Nu am vrut să-i arunc pe acești pești, care în mod clar erau deja în reședință, așa că am ales să merg câte unul pe fiecare margine, cât de încet mi-ar permite echilibrul.

Lanseta mea din mijloc era și ea întinsă direct, de unde puteam distinge strălucirea unei pete de pietriș. Odată ce valurile s-au bătut periculos de aproape de partea de sus a pieptelor mele, am coborât această momeală chiar de pe pietriș, în nămolul ușor de dincolo și am dat în liniște zonei aproximativ un kilogram de CompleX-T, cânepă, hrișcă și porumb .

Momelarea a fost făcută manual, cu cât am putut de multă subtilitate, liniile au fost scufundate, s-au adăugat mufe și lăsate să atârne complet slăbite de vârfurile lansetei.

Sfârșitul unui vânt biblic!

Vântul a continuat să sufle puternic în înotul meu, cu presiune scăzută în sarcină și amenințarea tunetului.

Cu siguranță s-a simțit perfect, dar spectacolele s-au stins treptat și nu m-am putut abține să simt că acum am scăpat cu momelile pe neobservate. Există un model atât de clar la lac – dacă ajungi pe ele, aproape întotdeauna vei eșua (deși acest model pare inversat în timpul iernii). Dacă ești acolo înainte de sosirea lor, ai un strigăt bun.

A urmat o seară de adevărată așteptare, cu lansetele tăcute pe tot parcursul. Oboseala și puțin rom au însemnat că m-am întors devreme în acea seară și am dormit liniștit până la șase dimineața următoare, când mi-a topit tija din mijloc.

Apoi, peștele s-a desprins de la suprafață într-un stil cu adevărat spectaculos – lupta din greu nu este neapărat potrivită cu pești mari. Peștii cu adevărat mari oferă adesea puțină rezistență și, dacă ies direct la suprafață și se tăvălesc, aceasta este situația scârțâitoare în care probabil ai agățat un uriaș, spre deosebire de un ambreiaj care țipă.

Acesta a luptat din greu, refuzând fiecare centimetru de linie pe care l-am recăpătat. Odată ce s-a rostogolit în siguranță în plasă, am putut vedea de unde venea puterea – era în mod clar un pește mascul cu o coadă uriașă și pecs de mărimea farfuriilor.

Un alt pește bun, de asemenea, de treizeci și opt de lire și zece uncii. Există un număr disproporționat de bunuri comune în groapă și, în timp ce oglinzile sunt atât rare, cât și speciale, nu mă săturam niciodată de acești pești bătrâni uimitori.