Adam Whittington și cel mai bun partener Andy se îndreaptă spre Moulin Du Mee din Franța pentru a-și înfrunta crapul masiv într-o competiție amicală de bancă vs bancă. Duo-ul nostru dinamic preia argintăria până la sfârșitul săptămânii? Citiți mai departe pentru a afla…

Adam spune:

Cu câteva săptămâni înainte de a pleca în Franța pentru pelerinajul meu anual, devin obsesiv de prognoza meteo pentru locația programată și, cu 14 zile înainte de călătorie, lucrurile merg într-o viteză.

Prognoza BBC vă permite să vedeți cu două săptămâni înainte, așa că devine un rollercoaster zilnic al optimismului, în cazul în care tunurile de vest ar fi în joc, la mizerie abjectă dacă există scăderi dramatice de temperatură sau presiune înaltă din est.

Anul acesta, prognoza a fost crudă. Săptămâna dinaintea sosirii noastre a avut temperaturi în timpul zilei de până la 30 de grade și 16 grade confortabile noaptea. Prima noastră noapte trebuia să fie de trei grade! O schimbare masivă a temperaturii, combinată cu cer senin și vânturi puternice de est, a fost, de asemenea, prezisă doar pentru a ne pecetlui soarta.

Fiecare privire către telefonul meu era întâmpinată cu mai multe blesteme mormăite și cu un cap clătinat încet. Prietena mea, ca de obicei, a trecut la miezul problemei și mi-a amintit sever că, indiferent de vremea, voi merge în continuare la lac, lansetele vor fi aruncate și se vor depune toate eforturile pentru a ateriza. un monstru.

Atunci de ce ar trebui să-mi dau o bătaie zilnică din cauza unei prognoze meteo? Ei nu înțeleg – urmărirea vremii face parte din imaginea de ansamblu, la fel cum așteptarea la cozi pentru feribot face parte din întreaga experiență captivantă – îmi plac la nebunie călătoriile în Franța!

Este o călătorie pentru a ajunge acolo, dar una care îmi place întotdeauna. Drumurile sunt netede și, în general, fără aglomerație, iar vastitatea priveliștilor dă tonul aventurilor viitoare. Multe ore mai târziu, cu o sută de parcuri eoliene și numeroase automate automate de cafea în spatele nostru, drumurile devin mai mici, mașinile devin mai rare și, în cele din urmă, o bucată de albastru – bucata noastră de albastru – sclipește la noi din rândurile drepte de poker de plopi care păzesc. bănci.

Linii de plopi…

Prima slujbă, mai presus de toate, este să ne întâlnim cu vechii noștri prieteni Jim și fiul său Jimmy pentru o ceașcă de ceai și informare despre ce se întâmplă atât pe lac, cât și în afara acestuia. Oameni grozavi, cu o perspectivă fabuloasă asupra modului de a rula configurația perfectă pentru pescarii de crap.

După ce am mestecat grăsimea timp de o oră, eram gata să mă îndrept spre lac ca un ogar nerăbdător care așteaptă startul unei curse. Partenerul meu de pescuit pe termen lung, Andy Camo , a avut idei mai leneși și a acceptat cu ușurință încă o ceașcă de ceai, spre dezgustul meu. Nevrând să par nerecunoscător, am sorbit și un al doilea ceai în timp ce mă gândeam la toate lucrurile groaznice pe care le-aș putea numi mai târziu. Utilizator de pod, folder de mânere de mulinetă și, cel mai ofensator dintre toate – purtător de ciocan, fiind alegerea insultelor. Și lucruri despre mama lui, desigur.

Ceaiul trimis în sfârșit, am ajuns pe malul nostru pentru a descărca mașina și a urmări niște uriași. Lacul are practic două maluri lungi care se îngustează până la un punct în puțin adâncime, cea mai adâncă apă fiind de-a lungul peretelui barajului la celălalt capăt al panei. Amenajarea unui lac tipic de proprietate, care acoperă paisprezece acri în total. Rotim pozițiile pe lac din motive de corectitudine și, în octombrie, m-am văzut întinzându-mi tabăra în puțin adâncime, în timp ce Andy a comandat zonele mai adânci din apropierea barajului.

Din experiența anterioară, opțiunile de înot rareori văd o distribuție egală a peștilor. Ei tind să se deplaseze din zonă în zonă, lăsând pescarii cu o situație de sărbătoare sau de foamete. Sunt sigur că am fost cu toții acolo, când crapii fac o petrecere în altă parte și trebuie să stai pe mâini și să te rogi zeilor crap pe care ei consideră de cuviință să-ți viziteze înotul.

Am văzut imediat semne de pește – fâșii grozave de bule care au apărut peste o mare parte a lacului. Cu o prognoză mult îmbunătățită, lucrurile arătau bine.

În săptămâna precedentă fusese neobișnuit de cald și acest lucru se potrivea în mod clar crapului. În timp ce zonele de adâncime în sine păreau singura zonă lipsită de crap, zona din fața mea avea semne de hrănire a peștilor, ceea ce a crescut urgența pe măsură ce legam momeli și pregăteam pungi de PVA.

Nu este nevoie să atragem crapii – erau deja prezenți, așa că am optat să folosesc doar o pungă de CompleX-T mărunțit cu pelete și jumătate de pumn de momeli cu discuri . Aducerea momelilor la pește fără să-i sperie ar fi partea grea și am ales să plasez momeli la o lungime de undiță de locul unde crapul a rămas să pâlpâie în stil.

Prima momeală înăuntru, undița pusă pe punte și afară cu a doua momeală.

Folosisem o barcă cu momeală cât puteam de furiș, tăind motorul înainte de a pluti pe locuri și lăsând barca să se îndepărteze ușor înainte de a se abur spre casă. A doua lansetă a fost întinsă pe podea lângă cealaltă, iar tija numărul trei era pe cale de ieșire, când am văzut linia ridicându-se pe prima lansetă, plumbul meu din spate urcând la suprafață pe măsură ce tensiunea creștea.

Va fi o mușcătură atunci! Solidă și lentă a fost prima mea reacție, când am simțit inițial crapul. Andy m-a ajutat cu problema logistică că acum jucam peștele de sub barca cu momeală care transporta a treia mea momeală.

Ne-am descurcat cumva, doar cu un comentariu ciudat morocănos de la Andy care a menționat că erau pești care clocoteau în înotul lui, în timp ce el se juca ghillie în al meu. Aceasta este răsplata pentru a doua ceașcă de ceai, a fost gândul meu inițial, urmată de nevoia de a-l îmbrățișa de sărbătoare când a luat o oglindă foarte mare câteva minute mai târziu.

O oglindă foarte mare pentru a începe lucrurile!

Odată ce fabulosul pește de 56 lb 4 oz a fost returnat în siguranță, am continuat și am lucrat ca o echipă pentru a scoate lansetele lui Andy și gândurile s-au transformat în cină. Există o competiție amicală între perechile rivale de pe fiecare mal și până în zori eram într-o poziție fabuloasă, când Andy a aterizat o altă mega oglindă de 53 lb 13 oz în timpul orelor întunecate și am scos un 8 oz de 36 lb chiar înainte de zori.

Tăcerea pe timp de noapte din vale este atât de absolută, parcă ți-a fost întinsă o pătură groasă, izolată fonic și, ca urmare, este ușor dezorientatoare.

Prima plimbare afară după o cădere abundentă de zăpadă este uneori aceeași, când tot traficul s-a oprit și pământul are o haină care amortizează zgomotul. Nu sunt un individ săritor, dar bip-ul unui Delkim, în momente ca acestea, poate fi ca un stimulent de vite pentru simțuri. Pentru a oferi un pic de echilibru, este tipul de lac care cu siguranță nu este o apă curgătoare și, atunci când vine o mușcătură, rezultatul final este un potențial gigant.

Lumina plină a zilei în prima dimineață a văzut o migrație clară a peștilor, în timp ce aceștia se îndreptau către corpul principal de apă mai adâncă, mai în sus de lac.

Cea de-a doua noapte a căzut rece pentru prima dată în toamna aceea, ceea ce a împins peștele și mai mult spre adâncuri. Acest lucru nu a fost de bun augur pentru mine și pentru bătrânul nostru tovarăș Chris de pe malul îndepărtat, dar Andy și opusul său, Doc, au fost tratați cu o expoziție fabuloasă de zgomot, rostogolire și prăbușire în următoarele câteva zile.

Andy cu siguranță a profitat la maximum…

Andy cu siguranță a profitat la maximum de asta pe malul nostru, aterzându-și niște biscuiți adevărați, inclusiv un obișnuit de patruzeci de lire sterline care se lupta ca un ton pe steroizi și un mijloc de treizeci de ani cu solzi uriași în stil de sergent pe umăr.…pe steroiziSergentul cântărește…

Fără nicio opțiune de mișcare, am jucat jocul de așteptare și am păstrat faptul că cel mai mare crap din acesta și din multe alte lacuri par să acționeze cu puțin mai multă independență și sunt adesea prinși de tipul care are doar pe acela. , mai degrabă decât cineva care transportă. Știu, știu, ținându-mă de paie!

O săptămână întreagă de viață într-un bivvy îți oferă un sentiment tangibil de a fi parte din lac, observând că starea lui se schimbă în timp ce se ceartă lisițele ziua, iar bufnițele noaptea oferă o coloană sonoră imaginii în continuă schimbare din fața ta, singura constantă. fiind aureola permanentă de pânză care încadrează această scenă familiară.

Veverițele roșii găsesc această vale acasă și par să devină puțin mai îndrăznețe pe zi ce trece, nesimțind nicio amenințare din partea fiarelor parfumate și care își fac casele temporare în adăposturile verzi de pe malul lacului.

La primele ore ale celei de-a cincea nopți, după o altă zi cu foarte puține indicii în zona mea, vârful s-a tras în jos spre plumbul din spate și a ținut acolo… Peștele se simțea greu de la început și umbla încet într-un mod reținut înainte de aproape strângându-se în plasă.

Torța de cap a dezvăluit o comună de proporții imense, iar Andy a făcut onorurile cu un pește original vechi cunoscut sub numele de „Crinkle Tail” – un vizitator rar al malului, făcând capturarea să se simtă și mai specială.

Greutatea sa dovedit a fi de 67 lb 8oz, iar Andy a făcut poze imaculate pe timp de noapte – a mai scris pe site despre fotografie și învăț ceva de fiecare dată când îl văd mânuind o cameră.Crinkle CoadaAcesta vă oferă un unghi mai bun al imensei cântare pe acest pește!

Lumina zilei nu a dezvăluit, din păcate, mai mulți pești în zona mea, întărind probabil teoria despre uriașii care acționează ca singuratici.

Andy și Doc au rămas în pole position în adâncuri, cu crapi de mărimea bungalourilor prăbușindu-se teatral în fața lor în mod regulat. Deși alergările nu erau frecvente, peștii ciudați continuau să cadă în capcane de apă adâncă și activitatea de hrănire părea să aibă loc în orice moment al nopții și al zilei.

În ultima noastră zi plină, peștii s-au întors în adâncuri și a fost grozav pentru suflet să vadă în sfârșit spectacolul ciudat și peticul de fizz. Nu au fost multe, dar după perioade lungi de nimic mi s-a părut de Crăciun!

M-am trezit devreme după un somn decent și m-am aruncat în urmărirea barbotatorilor, fiind proactiv și încercând să văd modele de mișcare, astfel încât să pot găsi acea formulă magică de a pune o momeală acolo unde vor fi, mai degrabă decât să le pescuiesc deja. în reşedinţă.

Trei ore de urmărire și una în cele din urmă a făcut o greșeală și încă o dată am avut senzația genială de a fi întins cu cerc peste tijă și de a bifa ambreiajul. O oglindă de 42 lb 14 oz a fost rezultatul foarte binevenit și s-a dovedit a fi ultima mea acțiune a săptămânii.

Urmărind barbotatorii…

Andy cu siguranță nu terminase de făcut ceea ce face și m-a trezit la primele ore pentru a spune că are o oglindă care „ar putea fi masivă”…

Acest lucru ridică întrebarea de ce nu s-a uitat pur și simplu la el cu ochii, deoarece, de îndată ce am văzut peștele, era cu siguranță masiv și, în timp ce l-a desfăcut, am observat că poți arunca o minge de cricket în gura aceea uriașă.

Am cântărit cu atenție peștele grozav la 72 lb 4 oz. Uimitor să văd acești uriași fabuloși și o dovadă a calității lacului.

„Ar putea fi masiv…”

Cu mult înainte de a ajunge la lac anul acesta, lui Andy și mie ni s-au arătat fotografii cu un liniar uimitor din lac și am vorbit încântați despre perspectiva de a-l vedea pe mal.

În loc să mă lase să-mi adorm frumusețea înainte de a merge acasă, Andy m-a trezit din nou cu vestea că marele pește era al lui, cu 53 lb 14 oz. Un set de crap cu adevărat fabulos pentru veterinarul din această călătorie și unul care a meritat coroana pe care urma să o poarte mai târziu.

Merita o coroana…

Era un trofeu în joc între perechile de bănci adverse, care avea să fie recompensat perechii cu cea mai mare oglindă și combinată comună. În timp ce Chris și Doc au avut niște crapi buni, aceasta a fost o victorie solidă cu o greutate combinată a celor doi pești ai noștri de 139 lb 12 oz.

Câștigători!

Chiar dacă am plecat cu mașina din acea vale idilică, discuțiile s-au îndreptat spre anul viitor, trofee de apărat și aventuri care urmau!