Coe & Russell ocupă locul al doilea în competiția de crap pentru linii de despărțire!

Steve Coe relatează despre o altă competiție fantastică a liniilor de despărțire, care a văzut Nordul preluând din nou sudul pentru dreptul de a se lăuda pe linia de despărțire!

Steve Coe spune…

În weekendul din 7 și 8 octombrie, Ian Russell și cu mine am participat la Dividing Lines Carp Competition . O competiție de crap cu o diferență. Două echipe, una din nord, iar cealaltă din sud, s-au dus cap la cap în rivalitatea supremă de pescuit la crap!

După o remiză bună, Ian și cu mine am ajuns în mijlocul bancului de anvelope la Burners Hall. Acesta părea a fi un cuier bun, cu un vânt foarte puternic pompând în noi și câțiva pești care se arătau în zonă.

Meciul a început lent, dar după câteva ore de tocat și de schimbat primul pește a fost aterizat și am ieșit din punct de vedere. Am reușit să punem 3 pești pe tablă înainte de întuneric.

Având în vedere că criteriile de concurență sunt 3 cele mai mari de crap, acesta a fost întotdeauna planul și ceva pe care să construim. Toate cele trei mușcături au venit în zig-uri și cu lumina căzută, o schimbare de tactică era pe cărți. Am trecut la pescuitul peste momeală pentru a încerca să alegem peștele mai bun.

Planul nu a mers exact conform planului, deoarece una dintre lansetele inferioare era plecată la ora 22:00, ceea ce a dus la un crap mediu-dublu care nu ne-a îmbunătățit cursul.

În dimineața următoare, totuși, am reușit un crap de 36 lb, ceea ce ne-a ajutat cu adevărat greutatea totală și a dus totalul nostru de trei crapi la 95 lb 8 oz, ceea ce a fost suficient pentru a ne cimenta avansul pentru moment. Totuși, restul zilei a fost liniștit și indiferent de ce am aruncat la ei, pur și simplu nu am putut să mușcăm.

Ultima dimineață ne-a văzut cădem pe locul doi cu 3 lb, lăsându-ne să înlocuim peștele nostru cel mai mic de 27 lb cu unul de 30 lb. Aceasta nu a fost o sarcină imposibilă și, de fapt, destul de probabil pentru Burners Hall și zona noastră a pescuit bine.

M-am așezat dorind ca lansetele să meargă, în cele din urmă unul a primit mesajul și a fost una dintre lansetele de jos. De la început mi s-a părut un pește mai bun!

După ce a jucat-o timp de aproximativ cinci minute, peștele a găsit apoi un pat de buruieni și a tras cârligul – dezastru! Înainte de a avea timp să ne îmbufnăm din cauza peștilor pierduti, zig-ul era departe, iar acest lucru a dus la un crap de 26 lb, care, din păcate, nu a fost suficient pentru a ne muta pe primul și am terminat meciul pe locul doi.

A fost o experiență fantastică totuși și super incitantă, cu meciul până la sârmă!

Felicitări uriașe lui Tony Reynolds și Ian Beedell pentru victorie! Vom reveni anul viitor pentru a revendica titlul… 😉

– Steve

Tactici: Alături de zig-uri, Steve și Ian au pescuit momeli Choccy Malt și Indian Spice tăiate în jos, cu ață de vie, peste porumb dulce XL , cânepă frenetică , boilies Monster Tiger Nut zdrobiți și întregi de 12 mm și viermi tăiați, toți pudrați în momeală Swim Stim Black Amino .